Arbetsmiljö och säkerhet

Sitter på tennisen, försöker arbeta på min praktikuppgift med Erik.
Ni vet, allting kan alltid bli bättre, men man vet inte riktigt hur,
ungefär där känns det som om jag är nu.
Erik mår psykiskt dåligt utav denna värdelöst tråkiga uppgift...
Men vem gör inte det?!

Hör här, "Vilka lagar och vilka organisationer styr verksamhetens hälsoarbete? Undersök vad som står i arbetsmiljölagen och hur den styr organisationens hälsoarbete?"
Här är en av de sjukt tråkiga frågorna som ska besvaras...
Men men, let's do it!

Kommentarer
Postat av: Elin

fyfan.. jag är glad över att jag inte har dina uppgifter iallafall! :P

2010-04-27 @ 18:27:19
URL: http://www.Ilini.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0