En förlorad inspiration

Jag vill skriva någonting speciellt, jag vill skriva någonting gripande, någonting som får er läsare att tänka till och faktiskt fundera över vad jag precis skrev.
Men min inspiration är lika med noll just nu, jag får inte ner ett endaste ord i den riktningen.
Ni får helt enkelt stå ut under min bloggtorka, men skulle uppskatta några inspirerande kommentarer, om jag nu har några kreativa läsare vill säga.

Skulle dock kunna slänga upp en bildbomb med blandade bilder från det senaste året, kommer i nästa inlägg

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill se bilder ifrån allt!!!!! hur du bor/har bott under tiden, allt du har köpt.. ja, ALLT! :D

2010-04-23 @ 21:27:47
URL: http://www.Ilini.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0