En helg utan bilder...

Min påskhelg har varit underbart bra! Utan minsta påskfirande..
I fredags blev det inget La Paz, utav vi provade något nytt, The Florida House.
Och det är helt klart den bästa resturangen jag varit på sen jag kom till Ft Walton.
I lördags var jag på tennisen med Erik, sedan åkte vi till stranden och käka mat.
Och igår var jag, Michael och Erik på stranden och solade, vi väntar lite till med badandet ;) Sedan blev det resturang och god mat, slutligen hem till Christi.

Imorse har jag varit ute och gått i 50 minuter, sedan lagat kycklingsallad och läst ute i trädgården!
Nu sitter jag på tennisen, är ganska uttråkad..
Men om bara FYRA timmar är Elin här :DDDD

Kommentarer
Postat av: Elin

Det har gått rätt bra faktiskt, har bara flugit några strumpor istället för många här under i förrgår och igår ;)

2010-04-07 @ 11:05:26
URL: http://www.Ilini.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0