Kanske en sista natt.. Antagligen

Idag har varit en minst sagt konstig dag, men trots allt väldigt bra här.
Jag och Elin tog en promenad till Publix och köpte bagels och bara njöt av det fina vädret. Sen när vi kom tillbaka till condon ringde Fredrik på skype och sa att det är vulkanutbrott på Island så i princip halva Europas luftrum är avstängda för en oviss framtid. Oroväckande med tanke på att Elins plan lyfter 06.30 imorgon... Sen gick vi ner till poolen i någon timme och bara hade det underbart. Sedan tillbaka och krånglade en massa, ringde runt och försökte komma fram till någonting om hemresan, men utan vidare resultat..

Christi kom och hämtade oss runt halv åtta, sen åkte vi hem till henne och åt pizza med Erik och Reb. Hade det trevligt och sedan tillbaka hem till condon för ett kvällsbad i poolen och nu sitter vi här. Borde sova men blir nog rätt svårt, får iallafall bli en film i sängen snart. 04.15 står Erik utanför och vi åker till flygplatsen för mer information om hemresan. Jag hoppas på att den flyttas fram till söndag eller måndag, men det är antagligen ingenting att hoppas på :/ Men viktigast är att allting går som planerat, så vi får se :)

Hör av mig imorgon när jag är tillbaka från flygplatsen, med eller utan Elin återstår att se.

Nu ska ni där hemma snart gå upp, men ni som sover vidare får sova så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0