Nu blev det ändrat.. igen

Som vanligt förändras saker över ett ögonblick på det där stället..
Igår berättade Christi att vår båttur idag var inställd pga den kommande stormen och jätte höga vågor.
Sedan imorse väckte hon mig och sa att vi snaraste möjligt behöver åka till tennisen för att få bort allt vattnet på banorna, inför junior turneringen.
Så sagt som gjort, nu sitter jag här och matcherna har ganska nyss dragit igång.
Så antagligen nästa lördag blir det vår båttripp, jag hoppas det, fr annars är det försent för mig :(

Får se vad som händer idag, denna dagen börjar plötsligt känna väldigt lång...

Har vaknat två gånger inatt, pågrund av seriöst det värsta åskovädret jag varit med om, det var h e m s k t...
Somnade tillslut om med hög musik i öronen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0