Tennis lektion!

Tog mig en riktig sovmorgon imorse - det var jag värd!
Christi väckte mig vid halv elva och sa att Erik skulle spela tennis med mig vid tolv.
Jag tänkte att det blir ju kul, spela/bolla lite med honom innan vi börjar jobba.
Min ikke, jag kommer hit och möts av att både Richard och Carol säger
"så du ska låta Erik köra med dig idag ;)?"
Och ja, det gjorde han minsann, 1 h riktig lektion, inget lite bollande här inte.
Men det var kul, och nu är jag så gott som slut, nejdå, men det är nära...


hittade en bild från proffsturneringen på Johanna Larsson :>


Kommentarer
Postat av: mamma

det bra gumman om det ska bli tennis i usa ett år får du nog kämpa på nu kram

2010-04-28 @ 23:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0