Fredag i vanlig ordning!

Nu har jag precis pressat i mig en mozzarella & tomat smörgås och en black cherry smoothie med Erik och Michael. Nu sitter jag och pratar med Elin som har resfeber och panik över hennes packning, hon tänkte ha med sig tjocka stickade tröjor till ett land där det är varmt som en svensk sommar :D Haha

Nu ska jag snart gå ut och spela lite tennis mot väggen!

Ikväll blir det middag på La Paz med Christi och hennes kompisar som de senaste två fredagarna.


bild från everglades


Kommentarer
Postat av: ida

haha ja precis. Jag kom till gävle idag och ska åka hem på måndag. :)

när åker du hem i från florida?

2010-04-02 @ 22:50:13
URL: http://lindblomida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0