Two weeks left

Förlåt för dålig uppdatering, men internetet i condon krånglade hela dagen igår..
Igår slappade jag och Elin hela dagen lång, vid 7 kom Christi och hämtade oss, så blev det en tomas och mozzarella smörgås på Panera Bread och sedan lite tennis. Tillbaka till condon vid 21.30, ett sista kvällsdopp och sedan städades hela condon kliniskt rent!

Nu har Elin åkte, klart jag trivdes som fisken i vattnet med henne här, men skönt att äntligen allting börjar klarna upp. Tillbaka till lite mer verkligehet, trots att jag lite lever som i en dröm. Men nu flyttar jag tillbaka till Christi, kommer hänga lite mer på tennisen, enbart engelska och inget internet hemma.

Om två veckor, exakt två veckor har jag precis lyft från North West Florida Airport, och inom ett dyg är jag hemma med fötterna på svensk mark och i en varm pappafamn! Min pappas. Sen blir det en massa roliga saker hela helgen, träffa massa släkt, vänner och allt det där. Dessutom lite 18års firande och en massa mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0