6;e maj, 12.00 Stockholm Arlanda!

Jag är så himla trött, men ändå är jag så rastlös.
Vaknade och gick upp vid 04.00 inatt, sedan dess har jag inte sovit en blund, bara vilat och kollat en film. Sen vid 13 åkte jag och Mikael till tennisen för att "jobba". Satt mest och pratade om livet och olika drömmar och mål! Sedan fick jag till Santa Rosa Mall (ca 20 min enkel) för att köpa mat, medans han satt med fötterna på bordet och hans bil stod parkerad på parkeringen. Men när jag påpekade det förklarade han för mig att det handlar om att ge och ta, så jag trampade väl iväg. Så nu sitter jag här, mätt att jag håller på och spricka, men mmm vad gott det var!

 

Elin lyfte enligt planerna imorse och allting så väldigt ljust ut, enda fram till för en liten stund sedan, då planet är försenat med ca 7 timmar. Så just nu sitter hon fast i New York på Newark. Förhoppningsvis landar hon 13.50 i Sverige imorgon, det är bara att hoppas hoppas hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0