Att äta som en amerikan är nog det svårtaste hittills under denna resan

Nu har jag precis ätit frukost, och jag är så mätt att jag snart spricker!
Idag ska det blir en joggingrunda, känner att det måste bli det ;)

Jag gick ut till köket för att i vanlig ordning ta min tallrik ringar och mjölk.
Men idag blev det andra bullar ska jag säga er, O M G! haha
Idag blev det ; Ringar&mjölk, juice, pannkakor med blåbärssirap och stekt ägg!
(ja du läste rätt mamma, jag har fått ny juice ;P)
Inte konstigt att amerikanerna är feta om de trycker i sig detta dag på dag.
Men jag kan förstå de, för shit vad gott det var :D

Nu ska jag gå ut och känna på vädret, verkar bli en fin dag idag. Dock lite väl blåsigt kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0