Bättre dag än kväll

Idag var det test i skolan, och det gick faktiskt väldigt bra (a)
Jag fick 48 poäng, bara en i klassen fick bättre :) Så kändes väldigt skönt!
Efter skolan gick jag, Coco och Muri (en tjej i min klass) till en resturang och käkade lunch. Skulle vara en italiensk resturang, men de hade inte ens pasta... Besviken! Men blev gott ändå :)



Sen åkte jag och Coco till hennes hotellrum, pratade och bara myste. Detta är hennes sista helg här, jag kommer sakna henne så mycket, kommer känna mig helt ensam.. Men det blir allt bra tillslut.
Jag åkte hem ganska tidigt, Coco behövde jobba lite och jag har supertrött.
Kom hem, pratade lite med mamma, pappa och mormor. Sedan somnade jag. Vaknade vid åtta igen utav att det var mat, kycklingwook - gott!
Som de flesta kvällarna har jag spenderat 15 minuter vid poolen, den stjärnklara himlen och en massa tankar.. Rätt skönt faktiskt!

När jag pratade med mamma och mormor förut berättade de att de har ändrat vår resplan, vi blir istället 1 natt i Key West och 3 nätter i Orlando - WIIIIE :DDD

Nu blir det film, men antar att jag kommer somna till den. GODNATT xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0