Börjar med ett inlägg om min torsdag!

I torsdags blev det en sista kväll med Alice.
Blev bara lugnt, men alltid kul ändå.

Blev hotellet, först med Alex, Nohno, en till kille och två tjejer.
Satt och prata och kollade lite OS.
Sen kom Marco och Pier, då gick vi till Cocos rum (hon bor numera på hotellet),
pratade, tog några kort och bara hade det trevligt.
Sen blev det en massa krångel när jag skulle åka hem, men som tur var för mig
så kom Moonia i min klass och åkte förbi, så han körde hem mig, supersnäll!

 

En sak till, bokade hotellrum för min bästiga mamma som kommer och hälsa på mig,
blir roadtrip, firning utav min 18-års dag och ett glatt återseende utav m&m. PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0