Dåligt väder = shopping - me like!

Varit dåligt med bloggande någon dag nu, men jag har helt enkelt haft annat för mig.
Jag ska bättra mig, jag lovar! Kul med alla kommentarer också, kul att ni läser mig blogg, och att ni gillar den - sånt uppskattas alltid!
På ett sätt längtar jag till nästa fredag, för då får jag träffa min mamma mm igen, men ändå så vill jag inte lämna detta underbara ställe och alla underbara människor. Men äventyret slutar ju inte bara för att jag lämnar Fort Lauderdale, utan det tar ju bara ett nytt steg vidare mot andra delar utav Florida och även ett återseende utav m&m!

Igår var det som sagt ganska dåligt väder, så jag och Coco begav oss åter igen till Sawgrass Mills. Minns ni? Det jättelika köpcentret!

Var mest ute efter mina skor (de mörkblåa låga conversen) men de var givetvis slut i min storlek, så fick bli lite annat smått och gott ;)


Idag var det varmt, men inget vidare väder. Så jag och Coco gick på shopping i "våra kvarter". Det resulterade i lite handlat igen ;)

Rosa/lila tennis shorts från Campion

Randigt linne från Old Navy

Trosor från Victoria's Secret
Manikyrkit från Claire's
Fickspegel från Claire's

Marinblå Converse (hittade de idag) WIIIE!

Detta är från båda dagarnas shopping

Sen blev det lite olika slags paket inhandlat,
men det kan jag inte visa här, för jag vet att de läser min blogg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0