En rätt tråkig men soft lördag

Idag har jag bara legat vid poolen och suttit med Jan över skype för att fixa min dator.
KING han, nu funkar allt igen och jag har toppenbra virusskydd osv :D TACK!

Imorgon blir det stranden, ska bli skönt de. Hoppas bara på lika bra väder som idag.
Nu ska jag ta ett bad och sedan kolla på filmen - en gång för alla, haha. GODNATT

Ni är väldigt duktiga på att läsa min blogg, men alldeles för dåliga på att kommentera,
kom igen, släng in en liten kommentar då och då, inget märkvärdigt alls :D

Kommentarer
Postat av: Grav

gris carro med gris väder ;) sj sitter man i sweden med skit väder :/ men grisa dig så mkt du bara kan ;) hadegött // Grav

2010-02-21 @ 03:17:39
URL: http://marcusgrav.blogg.se/
Postat av: fredrik

va söppig du är

2010-02-21 @ 10:28:06
Postat av: Elin

no idea.. jag är så jävla nervös nu så att jag inte kan tänka xD men vi har ju ett sportlov som kommer, så vi kan ta typ tacos eller något här hemma då ;)

2010-02-21 @ 16:27:53
URL: http://www.Ilini.wordpress.com
Postat av: ellen

va jobbigt det låter att ligga vid poolen din fisk

2010-02-21 @ 16:33:56
Postat av: lover 66

kung han Jan

2010-02-22 @ 01:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0