En rätt tråkig tisdag

Hej hej!
Dålig update idag, jag vet. Förlåt!
Men har bara varit en dag i skolan,
sen åkte jag hem och blev liggandes
ute på altanen en stund, och sedan
i min gosiga säng, jammi!

Ikväll har jag pratat och skrattat på skype med Elin och Viktor, Sebastian gjorde oss sällskap fast utan mic. Så himla sköna må jag säga, dog nästan av skratt!


 

Nu har jag precis ätit lite mat, och ska ge mig ut på en joggingrunda! GO GIRL
När vi åt mat föresten, berättade Swan varför den nya killen inte kommit än,
han hade problem med visat så han kommer joinar oss nu på fredag :)


Kommentarer
Postat av: MorfarMorfar

Good morning caroline, another day in Fort Lauderdale to wake up to.I am happy to see that You are enjoying life all the time. How are You improving in school?? Is it easier for Yoiu to follow the lessons now? Hope so. Next time I am writing to You from home, leaving Shanghai tomorrow and then during weekend from Dubai. Take care. Morfar

2010-02-17 @ 09:34:49
Postat av: Anonym

Haha precis! Tror jag har hundra frågor till dig om din florida resa! Orkar inte sverige mer :D haha

2010-02-17 @ 12:31:38
URL: http://paulinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0