Godmorgon för mig och godlunch för er ;)

Igår kväll tog jag ett långt bad, var så trött att jag nästan somnade.

Och som ni kanske förstår så somnade jag därför direkt när jag la mig i sängen, utan att hunnit göra någonting med mitt hår.

Ja ni ser ju resultatet - inte okej! haha

Ni ska jag iallafall strax försöka platta ner det där eländet, klä på mig och allt som behövs för att gå till skolan, eller snarare gå till bussen för att åka till skolan.

Pappa den otekniska har äntligen fixat skype, så pratade med honom för några minuter sen, härligt!

Nu går busssen om en timme, dags att börja fixa iordning sig.
Varje morgon startar jag med att gå ut och känna vädret - endast iförd pyjamas! :D
Igår var det lite kyligt, tror att det är de idag också, men jag dör ju iallafall inte
om jag bara sticker ut en snabbis i shorts, så det är heeelnice!

Vi hörs ikväll sen när jag kommit hem, får se vad jag och Violeta hittar på efter skolan :)


bara några bilder, mer kommer ska ni se :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej på dej! Låter kul det där, men kan du inte berätta lite mera om vad du lär dig i skolan.....(på amerikanska;-)

Kram från Maria, Klas hälsar också

2010-02-11 @ 20:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0