My second day

Igår var skolan bra, klart det är svårt och så, men jag trivs bra :)
Har hamnat i en väldigt lätt klass, och det känns skönt!

Efter skolan gick jag, Violeta, Alice, Coco och en till kille mot stranden. Men efter 40 min buss och ca 1 h gång gav jag och Coco upp, vi tog då bussen hem igen ;) Alltså, vi nådde aldrig stranden, haha.
Men vad gör det? Jag har ju tre månader på mig, dessutom skulle vi inte bara, bara kolla in hur det ser ut.
Coco är en jättesnäll tjej från Japan, vi förstår varandra lite halvbra, men vi skrattar åt det tillsammans - me like!


Här är vi alla fem vid en resturang påväg till stranden.
Coco, killen, Alice, jag & Violeta

Mer bilder kommer ikväll :)

Saknar er där hemma! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

tror inte du saknar oss här hemma så mycket, så bra du verkar ha det

kram

2010-02-11 @ 16:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0