På krokodiljakt!

Som jag sa innan jag gick till skolan imorse "Vi får se vad jag och Violeta hittar på".
Och vi tog oss minsann en ordentlig trip idag ;)

I Violetas klass går en tjej som heter Annika, också från Tyskland.
Hon och hennes kompis Stefanie hade hyrt en bil och tänkte åka
till ett ställe väldigt nära Miami, och hoppas att de har turen med
sig och se krokodiler. Och eftersom vi inte hade några planer för
dagen så joinade vi dem. Vi tankade upp bilen, åt lite lunch, en
tacosallad och begav oss iväg. Det vi inte visste när vi åkte var
att vi hade ca 3 timmar framför oss i bil, och inte heller att saitsing
båtarna slutade köra klockan fyra. Men ska jag vara ärlig tyckte
jag det var lite bra, för shit vad läskigt att vara på en båt med
krokodiler runt omkring mig. hihi.
Men krokodiler fick vi se ändå, för de lever vilda i vattnet som gick
längs vägen vi körde på, fast de var smarta nog att vara på andra
sidan vattnet än vad vi körde på.
Men vi stannade ett par gånger längs den vägen, kollade på dem
och tog självklart kort, så jag ska visa er några nu. Och även
några kort på mina vänner.



Åkte dirket efter skolan, alltså vid halv ett och var tillbaka "hemma" klockan 20.00.
En hel dag med andra ord, men det var både häftigt och roligt :)

Nu ska jag nog sova, klockan är ju faktiskt strax 23 här. GODNATT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch vilka monster!!

2010-02-12 @ 22:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0