Shopping day with Coco and Alice

Idag var det tänkt att vi skulle bege oss till BEACHEN och STEKA, men så blev det inte.
Idag har det varit rätt kallt här, ca 15 grader..
Så vi ändrade vår plan och tog bussen till Sawgrass Mills, wow vilket ställe! LOVELY
Ett shoppingcenter med omkring 300 affärer, av alla olika slag.
Och som ni kanske vet är det mesta rätt billigt här, så ja, jag spenderade en hel del pengar.
Ska visa bilder på min dag och mina inköp :)


Vi tre på bussen. Gud vilka turister vi är, tar kort på bussen
och sitter med stora kartor, men vad gör man inte?!?! ;)




Blev pizza till lunch, mycket goda sådana ;)
Sen lite senare när vi letade efter toalett, såg vi en cool resturang,
allt var som en enda stor djungel!
Och en trött Caroline på bussen hem efter en lång dag.

bild 1. Ett Grått linne med paljetter från Forever 21
bild 2. Ett svart linne med silversömmar från Eckö
bild 3. Ett supergulligt nattlinne från GAP
bild 4. En bikiniöverdel från Victoria's sectet
bild 5. Två olika rosa Hello Kitty nagellack till Ebba
bild 5. Ett par vita låga converse, ett nagellack & 9 örhängen
från Forever 21 och en parfym - JLO "Glow after Dark"

Allting kostade knappt 1100 svenska kronor - bra pris! :)


Gick hemifrån vid kvart över tolv och vad hemma strax efter elva.
Så jag är väldigt trött i benen, tack mamma för joggingskorna ♥
Utan henne hade jag gått omkring i mina Björn Borg idag och antagligen
varit helt död i fötterna efter en timme, men nu orkade jag hela dagen ;)
Nu sitter jag i sängen med mitt gosiga nattlinne och ska snart sova.

Kommentarer
Postat av: i

Nej det tog slut igår mellan oss.

Har du det bra i USA? :)

2010-02-14 @ 20:49:48
URL: http://lindblomida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0