Monday and holiday

Igår krånglade blogg jätte mycket för mig, så jag kunde inte logga in på hela dagen.
Men igår iallafall så var vi på stranden och solade och badade. Var helt underbart!
Vattnet var varmt och solen stekte på - lovely!

Sen åkte vi hem, käkade, duschade och gjorde oss iordning för att gå ut.
Fast det blev bara jag och Alice, men kanoners det!
Först gick vi till Friday och tog en drink, sen förbi en supermarket för att
handla lite. När vi handlat gick vi tillbaka till skolan och mötte upp Marco,
Pier och Than. Satt i bara t-shirt på skolans terass till ca 01.00, då körde
Pier hem oss (igen) väldigt snällt! Jag somnade ganska direkt :)


Glömde min kamera hemma, men några få mobilbiler iaf :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0