En lugn, ensam och skön fredags eftermiddag och kväll väntar!

Är redan hemma, Coco åkte till Orlando och jag har en enorm magvärk.. :<
Så idag blir det bara väldigt lugnt. Nu blir det att lägga sig ute vid polen och försöka bli av med magvärken.
Senare ska jag försöka mig på en ny joggingrunda OM magen är bättre.
Ska också ta bussen till Pablix och köpa mig lite gott till en film som blir ikväll!
Hade så himla gärna velat ha min mamma och pappa här tillsammans med en lösviktsgodispåse.
Men mamma får jag träffa snart, och det ska bli underbart! Synd bara att jag får vänta så himla länge tills jag får se pappa igen :( Men det blir bra när jag kommer hem! Puss puss



Kommentarer
Postat av: Peter s

Hej carro!

du värkar trivas där över. De ska vell bli kul när mamma o fredik o mormor o peter d kommer över.

vi ses när du kommer hem.

MVH peter s

2010-03-02 @ 11:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0