Mitt rum

Till en början kommer jag skriva på svenska, men framöver kommer jag slinka in med ett och annat engelskt inlägg, jag vet att Anna Myrin gillar engelska inlägg ;)

Men just nu är jag arg, det funkar inte att ladda upp bilder på skit blogg... ;@
Nu hinner jag inte prova och krångla mer heller, för ska göra min läxa och sen bädda ner mig i min säng.

Hahaha, undertiden jag skrev det innan, ploppade en bild upp här, HAPPYGIRL!









Lite bilder på mitt rum, jag trivs faktiskt bra.

Nu ska jag göra klart min läxa och sen sova.
Men vi hörs imorgon allihopa ♥

Kommentarer
Postat av: Jonas

ser ju lovande ut =D

2010-02-09 @ 12:56:04
URL: http://jonakz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0