Valentine's Day today, and I'm in love

.. Men inte i någon amerikan, eller inte i någon annan kille heller för den delen,
utan i livet här. Kännt som om jag svävat på moln hela dagen idag :D haha


Idag har varit en väldigt bra dag!
Mötte Coco vid skolan omkring halv två.
Vi pratade lite med Marco vid poolen (en kille i min klass)
och sedan begav vi oss till en supermarket för att handla
litegranna. Blev lite allt möjligt, godis, kakor, vindruvor,
smörgåsar, jordgubbar och dricka!

Sen tänkte vi åka till stranden, men det började mulna så vi
gick tillbaka till poolen vid skolan, åt vår lunch, åt jordgubbar
och drack litegranna. Träffade en jättesnäll kille från Canada
som försökte lära oss att uttala svåra ord ;)

Nu har jag precis ätit mat, och jag har tur, Swan lagar jättegod
mat, idag fick jag kyckling och spaghetti med lemonsås, mums.




Nu ska jag göra mig iordning för en crazy utekväll med Alice, Coco och de italienska killarna - jag hoppas på att ha galet kul, men det tvivlar jag inte på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0