Värmen gör mig glad i hela kroppen

Jag dissade joggingrundan idag, gick fram och tillbaka till Publix istället!
Köpte nudelsoppa och bagels som lunch till helgen, lite godis, lite chips och en stor påse pistage nötter.
Det börjar lukta mat, förhoppningsvis blir det snart middag, min mage kurrar, den har bara fått frukost och en bagel idag ;)

Hur underbart är det inte att gå och handla vid 5 på eftermiddagen i shorts, linne och kofta?!?!
Alla amerikaner klagar på att det är kallt, medans jag njuter varje minut :)

Kommentarer
Postat av: lover 66

jah har också köpt nudelsoppa idag, Din Nöt!

2010-02-27 @ 02:16:07
Postat av: caroline

och vem är "lover66"??

2010-02-27 @ 02:20:01
URL: http://chdinflorida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0