Welcome to my life in Florida - now Fort Lauderdale

Kan börja med att säga att jag inte kommer att göra iordning denna bloggen nu,
för har varken photoshot eller någon kunskap om detta ;>
My love Elin får fixa det när hon har tid, snarast (a)


Detta är iallafall en blogg där jag kommer att skriva om mitt liv i Florida.
Jag skriver för mig själv, men också för mina vänner, mina lärare, min familj osv. Det är många timmars skillnad och väldigt dyrt att ringa.
Det kostar mig ca 40 kr i minuten att ta emot ett samtal. Orimligt!

Jag kommer skriva på min vanliga blogg också, fast lika personligt som innan,
här skriver jag mer som en information, fast med mina egna känslor och tankar.

Jag hoppas och uppskattar alla era kommentarer.
Frågor eller bara någon mening, allt är roligt!
Men snälla, gröm inte att skriva ert namn ifall
ni inte lämnar någon bloggadress! Enyoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0