Hur underbart och häftigt känns det inte att jag ikväll har ätit middag med min mamma i USA?!?!

Nu har F nyss kört hem mig, har en heeel del att packa, har nästan glömt bort det, så tänkte börja nu ;)
Swan fick en fin bok om Sverige - givetvis på engelska idag, och hon blev jätteglad :)

En sista natt här, och trots att jag får vara med min underbara familj i två veckor nu, så kommer jag sakna Swan och detta stället, jätte mycket. Men nu öppnas dörrar för nya äventyr!

Nej ni, packa blir - hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Lennart Sundström

Hej Caroline

Man blir lite avundsjuk..Vi har 15minus och sjukt mycke snö. Snälla lägg till lite sköna badbilder på mamma o Fredrik det vore kul. F.ö hoppas vi att du mår bra. Hälsa!!

Lorette o Lennart

2010-03-06 @ 12:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0