Huuur go är hon inte då?!?!

När vi var till Barcelona grinaserade hon väldigt vid landning, tyvärr får jag inte se det denna gången, men jag får se henne här och det glädjer mig hur mycket som helst. Leva livet i Florida med världens bästa Elin kommer bli grymt.

Känner att dagens inlägg handlar om samma saker, bara en mass tjat om mina älskade i Sverige.. Men detta är helt klart den hårdaste och tuffaste utmaningen jag varit med om. Absolut bland det värsta jag varit med om hittills, men också det häftigaste! Fort Lauderdale var helt underbart, roadtripen med mamma, Fredrik, mormor och morfar lika så. Förhoppningsvis blir Fort Walton Beach lika bra såsmåning om.


Nu ska jag gå ut och kolla på Johanna Larsson när hon förhoppningsvis vinner kvarten i dubbel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0