My last Friday in Fort Lauderdale

Godmorgon allithopa, kvart i åtta och uppstigning blir!
En sista dag i skolan, men delade känslor.
Jag trivs väldigt bra och lär mig dessutom massa nytt.
Men nu öppnas det vägar för nya spännande äventyr!

Efter skolan blir det äta lite lunch, kanske gå omkring lite och sedan ta bussen till Fort Lauderdale Airport för att möta upp min mamma :D Får se hur det blir med bloggandet idag, men bloggar iallafall när jag kommer tillbaka "hem" ikväll.

Ha en underbar dag, det kommer deffenitivt jag att ha iallafall! ♥

Kommentarer
Postat av: hanna

sv: tack så mycket :)

måste dock säga att det ser nog finare ut på bilden än i verkligheten.. :>



Sen undrade jag också om du studerar i Florida eller hur går det till? Hur länge ska du vara där?

För har sån lust att också åka så där när jag blir äldre =)

2010-03-05 @ 14:04:38
URL: http://jybrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0