My last tuesday i Fort Lauderdale

I skolan idag fick vi en ny första klass lärare - Judy!
Hon var sådär måste jag erkänna, men det blir nog bra.
Jag, Marco och Chris kunde inte sluta skatta åt henne, herregud, haha!

Men skolan var bra!

Efter skolan gick jag, Violeta och Edward (en kille i min klass) till Denny's och käkade lunch, blev ännu en nacho - jummi! Efteråt åt jag och Violeta efterrätt, och jag beställde en bananasplitt. När den kom in kunde jag konstatera att det var den största bananasplitt jag någonsin sett, haha. Efter halva kunde jag inte få i mig en endaste sked mer, men det var nog också den godaste jag någonsin ätit ;)


Sen vid ca 4 åkte jag hem, pratade lite med mamma och pappa, sen somnade jag...
Det var inge vidare bra, för nu kan jag inte sova, och jag ska snart upp igen :O
Menmen, imorgon är det skolan 8.45 som vanligt, så nu måste jag sova!
Godnatt allihopa, detta är min sista vecka här, och den ska bli amazing ;)

Kommentarer
Postat av: Morfar

Hi Caroline, I am back home again after a marvelous trip to Dubai and Oman. More than 30 degrees in air and 27 in the sea. Hope You can communicate from wherever You are at the moment Kiss & Hug, Grandpa.

2010-03-03 @ 11:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0