My last wednesday in Fort Lauderdale

Blev inget bloggande igår, kreativiteten vad död, så ingen ide att skriva.
Men idag är det tillbaka, eller lite iallafall.
Var iallafall på en Italiensk resturang och åt väldigt gott med Violeta och Edward, sen gav jag mig själv en födelsedagspresent - fixade mina naglar!

Idag igen var jag så oerhört irriterad när "vi" skulle gå till bussen,
vilket jävla pucko, gaaaaah!

Väl i skolan var allting bra, väldigt bra faktiskt!
Lite trött (vilket jag inte kan förstå varför, sov ca 8½ timme inatt), men det var OK!

Efter skolan körde Steve och Muri hem mig, så nu är jag hemma och ska äta lite och byta byxor, för det var kallare än jag trodde idag :C Vid halv två är det min sista afternoon lektion, och tack för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0