Sista tävlingsdagen! Wiiho

Jag har glömt att skriva att i fredagskväll var jag på en mexikank resturang med Christi och 6 av hennes kompisar. Alla var jättesnälla. Åt jättegod tacosallad, precis vad jag längtat efter enda sedan mamma och Fredrik kom över hit. Påtal om dem, nu är de påväg hem..

Igår åkte tyvärr Johanna ut ur singeln, men hon vann dubbeln - riktigt roligt iallafall!

Efter vi var klara på tennisen åkte jag, Erik och Christi till en resturang och åt kycklingwook, mums!
Sedan på kvällen såg jag och Christi på CSI. Och hör på detta, ingen text, varken engelska eller svenska, och gissa vem som förstod typ hela programmet?! Jo JAG ;) Haha

Sitter nu på tennisen, om ca ½ timme drar sista matchen igång - singelfinalen!




5;e april <33333333333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0