En sång om glädje

När vi kom hem från Gallerian lagade Swan mat, det blev pommes, fisk och melon.
Och jag åt faktiskt fisk och tyckte det var gott. Hon blev väldigt glad! Hihi
Dessutom har vi aldrig sett Ali äta så mycket som han gjorde idag, så han gillade det nog också ;)
Vi åt alla tre tillsammans och pratade en hel del, det känns inte längre varken fel eller konstigt att bara prata engelska, men självklart känns det fortfarande svårt ibland - men blir lättare och lättare för varje dag!

Nu ska jag se på film och sen ta en tidig bädd, imorgon är det sovmorgon också 9.45 - puss på det!
Känns dock jobbigt att veta att imorgon kommer jag gå till skolan utan att Coco är där...
Hon lämnade Fort Lauderdale idag - I will miss her so much, and I miss Alice to...

Saknar dig min Elin, min allra bästa vän!
Kan inte förstå att jag varit ifrån dig i 3 veckor nu.
Känns jobbigt att veta att fler blir det...
Men vi ses snart, låt tiden gå fort! ♥

Saknar givetvis alla er andra också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0