Fort Walton Beach

Sitter på tennisstadion nu, Johanna Larsson håller på och spela singel nu, jag vet inte vad det står, ska snart gå ut och kolla igen. Senare idag spelar hon även dubbel - det är kvartsfinaler idag, semifinaler imorgon och finaler på söndag!
Jag känner mig så ensam, jag vill ha mamma tillbaka! Alla här är jätte snälla osv, men jag önskar ändå att jag fick vara hemma i Sverige igen.. Men det är bara att stå ut, och snart kommer Elin - och det ska bli helt ofattart underbart!!! Längtar i mängder.
Pappa och allihopa - saknar er så fruktansvärt mycket - det gör ont, men tiden går fort...hoppas jag!

Jag bor nu hos Christi. Hon själv vill kalla sig för Eriks arbetskompis, men hon är också Eriks exfru. Hon är super duper snäll. Hon gör allt hon kan för att göra allting så bra som möjligt för mig, och det är super snällt - men ändå inte som hemma..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0