Att älskas utav dig, är det vackraste för mig

Idag har jag genomfört min första tennislektion på år och dar. Det var jätte kul, men formen bör deffenitivt filas på "lite" till.. Haha, men jag antar att det är just det jag håller på med nu. Först väggen i 45 min, sen lektion i 45 min, väggen ytterligare 45 min och sedan en nerjoggning på ca 15 min.
Om varje dag ska se ut såhär tills jag kommer hem så kanske Erik ger mig ett wildcard till "Women's cup" i Kristinehamn, haha ;) Åhnej, jag skojade. Men förhoppningsvis rullar jag inte hem i maj om jag fortsätter såhär.

Nu har Elin bokat resan, så den 5;e april ses vi äntligen! Då blir det 10 sjukt bra dagar kan jag lova.

Nu halvligger jag i en soffa på tennisen och är nästan för mätt, men gott var det.

Ska ta lite kort runt omkring mig, så ni även får se hur det ser ut här uppe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0