Tiden går fort, bara knappt 6 veckor kvar nu!

Igår hade jag sovmorgon, började vid ett. Fast åkte hemirån vid 12. Har ca 30 min till tennisen frånBlev en lunch på Panera Bread påvägen också :)
Var en ca en timme på tennisen, sedan åkte jag och Erik iväg till Shalimar Pointe för att kolla när Sofie Ferguson (hon som kom 2;a i damtävlingen) tränade med Will (han spelar tennis på collage). Rätt kul att se faktiskt :) Sedan kollade vi även i golfen som ligger ett stenkast där ifrån. Johan var också med!

Sedan åkte jag, Erik och Johan till en fin resturang, mötte även upp Christi där, sedan blev det en väldigt god middag med förätt, varmrätt och glassdrink till efterrätt.

Åkte hem efteråt och somnade tidigt efter att ha gosat lite med min vildkatt. Var dessutom ca 5 meter från en tvättbjörn, vi hade även en i solrummet - rätt coolt fast lite läskigt. Hihi.

Nu är Viktor från Kga här, hans tennismatch blev inställd så vi får väl se vad vi fyra hittar på.

Kommentarer
Postat av: i

Vad härligt det lät med värmen.

Ja snön håller på att försvinna, men den är inte borta helt än, men det smälter fortsom tur är :)

2010-03-27 @ 12:04:24
URL: http://lindblomida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0