Imorgon får jag träffa min älskade mamma, och jag LÄNGTAR!!!

Blev inget mer inlägg igår kväll, blev inte heller något Publix!
Idag var det test i skolan, till en början kändes det illa,
men resutlatet blev mycket bra, så kändes skönt! :)
Fick mitt certifikat idag också, kul!



Efter skolan gick jag till stranden för att käka lunch med Violeta och Edward.
Blev helt seriöst den godaste pizzan jag någonsin smakat, och till efterrätt
den godaste kulglassen jag någonsin ätit - perfekt mat dag idag ;)

Tre bilder från precis vid stranden

jag och Violeta

Edward och Violeta

Tog bussen till Publix idag istället, fick med mig lite cola, fruktsallad, godis och bagels hem.


bilden är bara för dig Jessika ;DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0