Världens bästa mamma!

Har precis pratat med mamma, och lite med mormor.
Det är jobbigt, jag vill så himla gärna ha dem här!
Jag har gråtit fram och tillbaka sen de åkte, såfort jag tänkte på dem, såfort de skrivit och såfort jag sett kort på dem. Jag hoppas det blir bättre snart, det måste bli det. Annars kommer inte detta att gå, men Elin kommer snart, då blir jag på andra tankar igen förhoppningsvis :) Har inte heller pratat med pappa mer än på sms sen jag fyllde år, ska göra det ikväll - underbart!

 

Saknar alla där hemma, men nu är det bara ca 7 veckor kvar tills vi ses igen!


Kommentarer
Postat av: YVONNE

Miami?

2010-03-27 @ 10:55:27
URL: http://layvonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0