En dag mer i USA, mot min vilja. Men någon gjorde den bra ändå :)

Antar att ni som läser min blogg redan vet, men ifall att..
Jag är kvar i USA, jag sitter nu på tennisen.
Jag och Christi kom imorse till flygplatsen, skulle checka in osv, helt plötsligt finns det inget flyg. De berättar då för mig att de har tagit bort 12.10 planet. Så utan att meddela mig hade de flyttat mig till 06.30 planet (som jag då redan hade missat). Lagomt arg och ledsen var det bara att åka och möta upp Michael och Erik på Shalimar Pointe. Jag och Erik åkte till en resebyrå (VÄRLDENS BÄSTA RESEBYRÅ SKA JAG TILLÄGGA) som krånglade en bra stund och lyckades tillslut boka om min flight tills imorgonbitti, dessutom helt gratis - happy Caroline!

Vi åkte till mallet, åt mat och hämtade Michaels kepsar som faktiskt blev snygga..

Åkte till tennisen och sa hejdå till Christi igen.

Men en dag till i USA innebar en till dag shopping med Mr B.
Han är allt bra han, det må jag erkänna!
Varför är det så kul att hjälpa någon annan att handla snygga kläder?
Nog om han, han fick mycket bra - jag fick äntligen mina rosa Calvin Klein shorts, lovely!

Nu ska jag och Erik snart stänga här, åka iväg och äta någonting och sedan åka hem till condon.
Eftersom vi måste åka runt 04.45 imorgon bitti sover jag hos Erik inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0