Ett blandat inlägg med lite allt möjligt :)

Sitter på tennisen, säljer en massa grejer från shopen.
Har 10 mellandstadieskolor här idag, det är 147 matcher på två dagar.
Men det finns massa god mat här, och det är ju bra ;) hahah


Som ni vet så var det världens regnoväder här igår, men det hindrar inte vår stackars Bob från att jobba. Han kom in på tennisen till mig och Erik i postens snygga regnkläder ;) Det höjde vår dag ett snäpp ;>


Inga vidare bilder, men tyvärr blev de inte bättre

I söndags köpte jag ett nytt halsband till min hjärt-samling



Ska jag lägga ner den där bloggen imorgon, eller vad ska jag göra med den?

Kommentarer
Postat av: Elin

Nice outfit! du borde införskaffa dig en sån och springa runt i ;)

2010-05-04 @ 21:19:05
URL: http://www.Ilini.wordpress.com
Postat av: mamma

fint halsband som vi kan ha ihop :) nej underhåll bloggen ibland till nästa gång du åker kan ju bli ganska snart ju

2010-05-04 @ 21:39:58
Postat av: KiZnic - En blogg fylld med snygga budget outfits ♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Blev sugen på pizza nu =D



Ps. kolla in i min blogg som är fylld med inspiration inom mode och trender!



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-05-04 @ 22:17:40
URL: http://kiznic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0